Uniek Design
Handgemaakt met liefde
Maatwerk mogelijk
Bezoek ook onze winkel in Dussen
Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

Verzenden:

Poppenhuis Meubels en Accessoires

Wij verzenden onze pakketten met DPD. Nadat wij je pakketje verzonden hebben ontvang je een e-mail met track & trace code zodat je pakketje gevolgd kan worden. 

Doordat wij onze producten zelf maken is de levertijd niet altijd standaard. Wij doen ons best om actuele levertijden bij het betreffende product te vermelden. Neem bij twijfel altijd even contact met ons op. 

Gemiddeld gelden de volgende levertijden:

> Poppenhuis meubels: ca. 1 week

> Overige producten: 1-3 werkdagen (indien er geen poppenhuis meubels mee besteld zijn)

Uiteraard kan je altijd contact met ons opnemen mocht je bestelling haast hebben. Veel items hebben we op voorraad en kunnen we sneller leveren dan bovenstaande indicatie.

 

Verzendkosten poppenhuis meubels en accessoires

> NL - € 5,95 - gratis verzending vanaf € 50,-

> BE - € 6,95 - gratis verzending vanaf € 75,-

> DE - € 6,95 - gratis verzending vanaf 75,-

> andere landen staat vermeld in de winkelwagen

Poppenhuizen

Onze poppenhuizen zijn te groot en/of kwetsbaar om met de reguliere pakketdienst te verzenden, tenzij anders staat aangegeven. Vandaar is ophalen in onze winkel in Dussen de standaard.

Mocht dit niet mogelijk zijn dan kunnen wij onze poppenhuizen verzenden met onze eigen bezorgdienst. De kosten hiervoor worden in overleg vastgesteld.

Retourneren:

Uiteraard mag je indien je niet tevreden bent producten aan ons retourneren. Graag ontvangen wij deze binnen 30 dagen en (indien van toepassing) in de originele verpakking. Een uitzondering hierop zijn maatwerk producten of gepersonaliseerde producten. Deze kunnen wij niet retour nemen. 

Retouradres
Project Dollhouse / Félou Family Houses

Dorpsstraat 8B

4271 AC Dussen

Een beschadigd of ontbrekend artikel melden:

Wanneer je bestelling niet compleet is, of er mist een onderdeel bij het bestelde product, dan kan dit aan ons doorgeven worden per e-mail. Vermeld hierbij altijd naam en ordernummer zodat wij snel kunnen zien wat er mis gegaan is. Het ontbrekende artikel of onderdeel zullen wij z.s.m. toezenden. 

Bij een beschadiging ontvangen wij graag naast naam en het ordernummer, een foto en indien van toepassing het nummer van het onderdeel. Zo kunnen wij je snel helpen bij het vinden van een passende oplossing. 

Deze informatie kan gezonden worden aan [email protected].